Shopping Cart

✅ Winkel in Ede

✅ Reparatie binnen 30 minuten

✅ Originele onderdelen

Retour

✓ Soepel en snel omruilen

Retour- en garantiebeleid

Voorwaarden retour- en garantie

Hoewel wij ons uiterste best doen om alleen de beste producten te verkopen en producten te selecteren op kwaliteit en duurzaamheid kan het voorkomen dat een product defect raakt. In dat geval is het verstandig om direct contact op te nemen met de klantenservice en het probleem te beschrijven. Je ontvangt vervolgens een voorstel voor een passende oplossing.

Binnen 14 dagen na ontvangst heb je het recht om ieder product zonder opgaaf van reden te retourneren. Deze periode wordt ook wel de zichttermijn of afkoelingsperiode genoemd. Binnen de zichttermijn geldt alleen de voorwaarden dat het product onbeschadigd is en in de originele verpakking wordt teruggestuurd. Retouren binnen de zichttermijn zijn voor rekening van de klant tenzij het een fout aan onze kant betreft.

Bij ons krijg je 1 jaar garantie op iedere product. Als een product defect is kan je deze retourneren en dan wordt het gerepareerd. Mocht dat niet lukken ontvang je een vervangend product. Bij veel kweeklampen krijg je van de fabrikant nog extra garantie. Retouren binnen de garantietermijn zijn altijd voor rekening van de klant.

Stappenplan product retourneren

Stap 1: Contact met de klantenservice

Na contact met de klantenservice ontvang je een retourformulier. Vul dit formulier in en voeg het toe aan het pakket dat je retour stuurt.

Stap 2: Stuur het product op

Stuur het product op naar het adres dat je vindt op het retourformulier. Let hierbij goed op want dit adres verschilt van ons normale bezoekadres.

Stap 3: Wij bevestigen de ontvangst

Je ontvangt een update wanneer het product ontvangen is.

Stap 4: Wij onderzoeken het product

Wij onderzoeken en repareren het product indien nodig.

Stap 5: Wij bevestigen de vervolgstap

Na onderzoek laten wij weten dat de retour afgerond is of dat er nog vervolgstappen plaatsvinden.

Veelgestelde vragen over retourneren

Ons retouradres wordt vermeld op het retourformulier. Houd er rekening mee dat dit een ander adres is dan ons normale adres.

Na bevestiging wordt van de terugbetaling ontvangt u het bedrag binnen 5 werkdagen. Het bedrag wordt uitbetaald op de rekening waarmee je de bestelling voldaan hebt.

Het is belangrijk om het retour voor volledig en naar waarheid in te vullen. Ontvang je geen bevestiging van de ontvangst of het goedkeuren van de retouraanvraag? Neem dan contact op met onze klantenservice en geef aanvullende informatie door indien nodig.

Als de retouraanvraag wordt afgekeurd kan je verzoeken om het product terug te ontvangen. Houd er rekening mee dat de verzendkosten hiervoor voor je eigen rekening zijn.

Binnen de zichttermijn van 14 dagen na ontvangst van het pakket kan je ieder product retourneren zonder een reden op te geven. Binnen de garantieperiode van een jaar vragen wij om contact op te nemen alvorens het product op te sturen.

In de meeste gevallen dat de klant de verzendkosten. Binnen de zichttermijn vergoeden wij de verzendkosten indien het een fout van onze kant betreft. Bijvoorbeeld wanneer je een verkeerd of defect product hebt ontvangen.

Hulp bij retourneren nodig?

Neem contact op:

Snelle verzending

Gratis boven de €100,-

Niet goed, geld terug

14 dagen zichttermijn

Gegarandeerd goed

Garantie 3 tot 6 maanden

Veilig betalen

iDEAL, PayPal, Achteraf